skrandzio rugstingumas

Skrandžio skausmai – signalas susirūpinti sveikata

Skrandžio skausmai – dažnėjanti sveikatos problema mūsų visuomenėje.To priežastys – greitas tempas, nejudrus gyvenimo būdas, netinkama mityba ir psichologinis stresas. Nuolatinių skrandžio skausmų pasekmės gali būti itin skaudžios, tad pajutus pirmuosius nemalonius pojūčius reikėtų priimti atitinkamus sprendimus.

Koreguokite savo mitybą
Kuomet kamuoja skrandžio skausmai pirmiausiai reikėtų atsisakyti aštraus, kepto, itin riebaus maisto. Taip pat tų produktų, kurie itin kelia skrandžio rūgštingumą – kavos, citrusinių vaisių, šokolado.
Itin svarbu ir mitybos rėžimas: valgymo laikas, trukmė, dažnumas, porcijos dydis. Valgyti derėtų reguliariai, tuo pačiu metu kiekvieną dieną, išlaikant trijų valandų pauzes. Porcijos turėtų būti nedidelės, jas valgyti derėtų mažais kąsniais ir gerai sukramtant. Valgant nerekomenduojama skaityti, žiūrėti televizoriaus ar užsiimti kita veikla.
Iškart po valgio nerekomenduojama nei gulėti, nei užsiimti aktyvia fizine veikla. Šis patarimas galioja ypatingai tiems, kurie turi refliukso problemą.
Mažiau nervinkitės
Skrandžio skausmai dažnu atveju kyla ir dėl streso. Tad mažiau nervinkitės. Visgi, tai lengviau pasakyti nei padaryti. Tad, kad sustiprinti savo nervinę sistemą, reikėtų pradėti nuo mažų žingsnelių. Daugiau judėkite, tinkamai ilsėkitės, medituokite, užsiimkite mėgstama veikla, stenkitės gerai sutarti su artimaisiais.

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *